what goes around will comes around !!! don't chaaaa...

sayau pengerindu kami duai balat endar penguji.
Ngujungka iya nyauka dulu udah di empu urang bukai sinu ati
Nasib iya kering ati madah bc ga ngembuan ati ka ke ku. ^ weii
nda ga pengerindu tu betempap sepiak jari ...
iya pan kala nanya tang aku suah madah
engka ari tua t suah begulai meh
ngembuan bungai nya majak ngerembai


Engka salah berindik dulu kini suba
nyalai nuan di empu dulu urg bukaii.

Tang sepi ku ukai. Enda nemu meh.
Engka udah diatur Petara tua enda begulai kemaiatu
Anang irau, pengingat nuan t suah ngaum aku belama
agi ku simpan nyentukka diatu


maya ati aku tusah,suah ka iya  nundi mayuh ulah,
dini enda berasai tusah, tegal nuan deh ahai
ketawa aku diingat belama, lesung pipit lekat dimua.
aku teduduk padam jaku,nangika jaku keling  nipu.

aku nemu pengeran nuan, mayuh macam pekara dipadang
mauh utai tu ngasuh aku saru ..agi dedegi nda nemu tuju pengerindu

nyau baka ikan tebeleka ari nginti labuh ke ai,
sebedau datai di pantai...asa mata meda empu iya enda....

nguji ngetil tudah jari diri  t pedis ba aku
engka pedis g mh ba tudah  indu nya ila

aku ngai pisang bebuah dua kali .. dudi ari ila
ngai ku ngeyati ka utai urang amai pan ati ku keran
nda meh aku suntuk penemu iga laban ngai tulah dini ila


ngelengka ka nuan ukai tegal nadai pengerindu . ..
tang nadai nasib diberi petara begulai kemaiatu
nambah ke agi jauh ba sukut juru ati aku
cukup ngai d tuduh perabung pengerindu


ko nuan nyaut dulu, Petara meh nentu semua,
aku beserah deh keling , enda ditulak segulai ila
t pengerindu nya sigi panjai .. .enda ngemana
amat meh aku meri pemendar ngelalu ka keling ba ati
taja pia aku nda kelalu andal ...tang sema amai nuan ukai d empu
tudah diri nda ga ngawa  ndai mh nya ngasuh ati aku asa..
anang meh nyima ........
tua ndai kala asa pia mega buya manah

tua bekaban belama iya aja

taja pengerindu suah datai ngining ...tang
ati aku bedau entu ulih dikuing, laban
nangika jam ila begulai tebasau.
tang mansang ari suah ka keling ba ats ngeruntun ati
dini nda ati ku tan penguji ....taja pia

aku nemu tu siti penguji ari petara
penguji nya datai sempama ngenatka pulut,
makin ditarit makin nangkap. ... 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan