ngimbas mutar ka pengigat lalu ..sebedau nemu sapa aku !!!

ringat enggau sekeda t nda ngeyati ka pemanah budi diri

asai ka tiki darah mua ...but still da over control by myself..
huh .. sapa ka nda darah niki ...udah d nah nda ga nemu

ngeyati d andal ka nda ga nemu ngasi nyau ulih aku magang ... 
lankung amai..ukai bekira t seari dua ngaga ulh bakanya ..
nda ga ngawa ..tang t nyau bekali2 ngaga ulh bakanya ..
ndai mensia t nda nemu pedis ati nyau baka nda d pebasa

singin ati ka nikau semua perengka ka d kena sida iya nya
ngagai mua sida ia baru nemu meda aku ta imun gaya
nyangka nya mh sida beambi ulih berani ngaga aku bakanya

nguji besabar bendar...

bendar amat aku nguji ngesai ka pemangah t benung nyengat
amt dlm ati nguji ngeraus nepis ngaum ati kediri .. Nyampau
manah mua ari ngemanah keling pegari ayan siang ari nguji
ngeruntun ati aku lari ari endur nya imbas ribut t balat muput
ari mua tasik mh ngasuh ati aku jampat celap. ai tasik t benung
begelumbang mangka ke batu ....

sempama baka ke nguji ngaum ati aku ngambi rindang...
semadi amat aku ngungeraus  ka pengeringat ati t cukup balat
berunding ga aku t aku mantai ka pengeringat tadi..
sama sebaka   aku mantai ke pemelik diri..ba mua sida iya .
nibuh aku nesau tauka ngajar sida udh besai .. nemu berunding ..
  Ngimbas mutar ka pengigat lalu ..sebedau nemu sapa aku !!!

ba pengidup aku ..pantang siku2 t urang ngindik pala aku,
nguji aku nda bebasa ke aku ngemelik ka aku nguna aku
maya tusah ngiar ke aku maya senang. nguji muka  rambal
siti pengigat t udh aku asai ka dulu suba...nyadi ka teladan
pengerindu  nang irat tang nda baka tampak manah rita ari mua
dlm nyata sapa t nemu t nda kelimpah  aku enggau iya aja
puas ka ngelala ati pgn diri ...dia mh suah tebantai ulh t seruran

ngemedis ka ati penuh dih runding nyau enda temu tunga  kuing,
kalanya udah nemu  iya bakanya sapa indu t nda nemu ninding
enti ba sukut juru tudah agi bc mauh ngembuan ati bebelah bagi'
segugut  jaku aku  t suah pansut, selambar ngeruntun madah
ngasuh badu anyut dih aku ba bah besai alah aku seliah
( keegooan aku) ,dlm ati nyimpan seribu pengeringat t cukup
balat nda ulih ku ngetat ka  penguji t  tajam nelih,nda manding
ka  tudah diri t indu rampas jari ingap datai ba kuyu tudah iya ..
lemi tulang putus asai berang tusah ngenang,jauh ba sukut juru

ati sigi enda kempang ang telanjur perau sigi enda ulih d  batak
pulai nadai besimpang aku ngelaban tagang puas berunding
nama kbuah ati tu kempang ..tang mauh tuju runding madah ka
engka pengidup  t  dulu nepan perau suah sengayuh patah

sepiak tubuh ngasuh ati aku bendar kempang ..

cukup tinggi ego d kembuan enti sema nadai urg t ulh cukup
sabar ngau perangai tu ang ingin sereta bc juluk ati nguji
ngaum ati t benung angat baka kettle agi berasap aku rindu
ngaum ati kediri .lebuh angat .ari ulah ka minta kasih(pujuk) 
bala sekeda t udh ngemedis ka ati  laban aku nemu mega ai
kettle t benung meluap berasap  enti d iyar ka nemu ga celap
puas ka berunding nemu ga  aku nyapa ..badu ga aku ingat.
udh mayuh dh utai nyadi ba pangkalan pengidup aku iya ka
ngasuh ati gaga,mulut ketawa ati rindang nyentukka ngasuh
nyabak ati tusah badu ngenang puas aku nguji muai ngiar ke
tisi ulah jaie tu (ego)ari pengidup aku...tang enti deka ngalih ka
ia enda muntang baka  mulut  engkebut tang patung enda nyaut ..

Anang meda aku enggau sepiak mata

Taja pia ba aku ego tu nda salah t d baie ka ngagai tuju t meruan ..
sereta manah ..aku agi ingat ketegal ego tu meh nyangkung aku
meruan ba peresa ..  aku ngai urg meda aku mina enggau siti mata
aja sida baka ke nguji aku ngelamatu .bisi ka sekeda nyindir penemu
aku sida beambi naka ulih nyebut enggau leka sada t cukup siru minta
penemu ba aku tang aku suah mantah lanjur agi aku madh aku sigi
endang nda nemu ...ang ngandal ka aku..aku nemu aku suntuk penemu
nya alai aku mentas ngiga beambi ulih penemu enggau enda malu nanya
urg ... enda tusah ...aku nemu aku mega siku2 t nyadi buah ketawa ba klaz
english for general purpose loghat iban sema jaku selit ba dia mega nie
nda sida tuttor ketawa...hahha nyadi ka buah kenang aku belama..
nadai tipang penusah ati nadai urang ulih mereti .....

Pejalai pengidup aku enda suah sebaka dlm mimpi angan aku t nda
nyata aku ulih ngasai ka ulah aku diatu lain ari aku t dulu bendar suba
Menya amat tak suntuk mih penemu pasal nama utai ke patut di’kereja.
Mina enchandi ke urang meri buah runding sempama lebuh makai,
urang nyuap belama. Peda senang jalai tang di’randang mina setapa
aja di’ensiang tang diatu siti iya utai t udh nyadi ba pengidup aku nya
meh ngasuh ati aku dani ngeleda berindik ba dunia nyata ukai deka
madah enggi diri pedis agi tang ngenang nasit tudah diri.Tajapia,
ukai reti aku enda nyaup sereta berunding ka penusah urang mega.
Kada enda aku dulu ngalah kediri enti aku ba endur sida. Nyalai,
penguji tu nguji penyabar dalam ati aku mpu.Diatu baru aku ngasaika
tuju pengidup kebendar sempama udah digaga sengayuh, dipupuk
undur ke perau. Ko jaku ke suah ditela urang lebuh di’tuntung
penusah munyi bakatu, tiap nama ti nyadi dalam pengidup ngembuan
kebuah iya, nadai utai nyadi nadai tuju iya empu ..tajapan kitai enda
betataika tuju kemaiatu tang ila. pecaya meh! nama utai nyadi ba
aku tudah tadi belajar anang sekali ngeransi lebuh ngereja pengawa,
 keja meh enggau manah enggau ati t sabar sereta nguji ngalah ke diri
laban pemanah ia sigi pulai ke kitai dudi ari. Adu manah,
nuan bisi bulih manah  ...betul x?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan