:)



Ditu aku ka bekunsi cherita pasal pengerindu aku ngagai pengerindu masak tu meh sekeda gambar dipansutka kenangan function chinese set bgulai ngau team D.P apin lama tu tadi.
Aku sigi rindu makai pemakai western, nambah mega laban nya bahagian ari pengawa kerja aku maya pratikal suba
enggau cold kitchen.... kelimpah ari nya mega aku rindu masakan chinese  .. kelimpah diatu nya meh pengawa t ngam ngau aku kerja t chukup mencabar ngau nguan mauh ati t sabar ..

Diau ba rumah jarang aku semampai indai ka nyumai laban aku rindu utai d paduk  mummy ku ..ukai slalu pan maya bisi pemisi betemu ngau sida iya..dini nda langkung
tang t nyau semampai  blama nya reti iya tanya ka tulang dulu ka ke enggai nya aja hehehe ..enda kala lepas ari buruk ga nya mh nasib ank manja udu  ka ngalah diri ba dapur rumah diri mpu!!
aku rindu belajar masak kediatu haha ... sema ku nda ngambi pengawa tu hehe kada nda nemu megai lunga aku?? hahaha .. t sema utai bukai kada nda alh ku labn mentua ku ila tang ba pgwa pemakai
nibuh d sema ka engka nemu2 mh ku nguan iya ilaa hahah  bidang masak semampai nyegkaum nguji utai t baru blama amat pn standart resepi d kemeratka  tang ba bidang kulinari
nadai penyangkal madahka utai d panduk nya salah ... kala kita ninga secret recepi ?.. rahsia kitai siku2 t ulih ngaga utai dempa nya baka idup  ukai semina utai dempa nya patut nyamai ..
bakanie asai labuh pengerindu bakanya meh nn ngintu pemakai nya mesti ikhlas kadang utai dempa d gaga nn nya nemu mega nitih nunda ati nn mega aku semampai ingat pesan siku chef t
pemadu aku pebasa ka...

ngenang pasal belajar

Belajar nya ba aku  sepemanjai pengidup, kena nambahka pemandai enggau pengelandik. laban aku nemu mega Kelimpah ari nya pengawa belajar endang enda nemu abis
sampai ila2...pengelandik nya  tau nyadi tungkul t beguna amat ba jalai pengidup, pengelandik ukai semina ulih ngelantang ka pengidup kitai tang  iya mega ulih meretika pendiau kitai
semampai berasai temegah ati enggau pengelandik raban orang ke lebih  tuai ari aku agi.. mandangka aku enda entu bepenemu serta pandai , tang aku semampai meruan deka nguji belama...

ari pun gagal meh kitai ulih nyadi urang t bjaya
Nengah pemujur ke dipandangka kita ngelamatu, aku berasai temegah ati laban diatu aku udah nemu mimit serta nunda nitih ka jalai t di atur d ajar ngelamatu..
Nya meh pemujur ke dijapai aku kelimpah diatu ngarap ka aku ulih ngemendar ka iya agi ngagai tikas pengelandik ti ka  manah agi. ngau bala2 chef iya ke bukai
.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan