Meruan dikerindu sereta keingat belama :)







Rindu sada nyawa  niang inek.

Duduk ba mua pintu pepelik tudah mata engkadah
ke atas malik pun kelapa. tang dlm ati agi ngenang
ka senaya mimpi t ngundang ...malam tadi ..
lama udah aku enda bemimpi ka niang inek ..engka rindu

meh tudah diri engka nya mh iya ayan dlm mimpi
sekali tu agi ..cukup manah mimpi nya ...
mimpi saum sepinggai makai enggau ia ba mija makai ..

dia kami duai ia ketawa dlm mimpi nya mega aku limpang
meri besai terima kasih ngagai petara laban udh ngidup ka ia
dlm mimpi segeda aku nya...ah ... jam talipon bunyi
nyentak ka seput aku ba dada ...diak baru aku nemu nya

semina mimpi ....kesal amt ati ...lebu amat asai ati laban
nemu nya semina mimpi ...asai ka baru kemari berandau
enggau tudh iya suah aku berunding mega  enti mimpi ka
niang inek sigi suah ngundang begulai enggau ia idup dlm
dunia nyata...nemu2 nya udh ningal ke diri kami sebilik
kena 1.9 2009 ...

Maya lebuh niang inek aku sakit...

aku agi ingat kena 7.6.2009 ....aku ambis PLKN ...pulai aku
enggau ati t gaga ... mansa ku ke bilik lalu nuju ruang dapur
datai indai aku nyapa ..b nama nn nda nyenguk inek ..

benung sakit iya ..jejegap tudah aku ..sakit .. kati tauk sakit
ngelamatu niang inek meh ke regass iya ka badas ngumpul
bala sa padi dini tumu pagi... enggau nadai mauh leka
jaku serta runding agi aku  nyingkang ka kaki nuju ruang

bilik tudah niang inek...enda bebunyi tudah aku t meda
iya garing2 ngenat ke diri bakanya ari mit datai
ka besai sepanjai umur aku aku nda kala meda iya
sakit ngemalat nya...
niang inek ku tu cukup regas ,cukup badas enda ngira

skali ka ujan kudi ribut tauka guntur mancar iya ..
seagi iya ulih ngaga pgawa kereja nya meh iya ..
Enda kempang ati aku mantai ka mua sinu dulu nadai
jaku mauh bukai .. aku mina nyada leka nyawa munyi
tu'Enda nn rindu ke aku  inek '...
Benung iya nyingit ke tisi meda aku dia iya lalu angkat .
sereta merap tudah aku ..' Rinduuu amat2 ' ku iya ..
dia meh kami duai mantak ke pengelengau sereta
pengerindu 3 bulan t udh enda betemu ..enda ulih aku

tagang aimata aku labuh terutu ba kuyu .. meda tudah
niang inek ..nyada ke leka sada t cukup rindu ngagai aku..

Rahsia ....!!!

sepemanjai aku benung ngati ka diri ba PLkn.. 3 buln
ngelamatu ..tampak rita ari mua indai aku nadai kala jerita
madah ke rita niang inek t sakit ngemalat nya..laban iya
enggai aku tusah ati ngenang semua pekara nya ...tang aku
enda ga nyalah iya bisi kebuah semua t nyadi bakatu ....
keterubah iya indai aku madah iya sakit tuai aja ...

nadai mauh leman ga aku nerima smuanya
tang pengudah indai aku mai ia ke sepital dia
lutur madah ka ngagai indai aku ia sakit kanser paru2

peluang t cukup tipis deka ngubat tudah iya nambah ke agi
umur t udh mansang tuai maya indai aku jerita semuanya
ngagai aku ...asai ke padam kadang seput aku ...

maya niang inek ku d tan ba sepital aku d andal nyaga iya 
lebuh indai aku ke sri amn ngambi duit mayanya cukup mauh jerita utai
t nyelai d sebut iya nyentuk ka iya angkat minta pulai mauh macm
mauh ragam kesal amat ati aku maya nya laban aku nda kala
teleba nyaga urg sakit ...t ngemalatnya nambah agi ngembuah ulah
t mamau nyau pepelik mata tudah
urang dia meda kami duai iya..ulah aku t nguji nyabar sereta
ngaum tudh  iya ko ati nda sabar ngapus ka jam tu ngarap ka 
mummy jampat pulai ...tang skali ka enti aku nguji ngenang
sigi mauh ngasuh ati aku ketawa ... maya aku agi benung
ngibun tudah iya...

nganti ari ....

enda lama ...pegudah nya niang inek aku pasut ari sepital
di baie pulai ke rumah umbas iya ga agi naka ulih mina
ka t benung ka bjalai ulih kami sebilik ngiring iya ..siru aku
meda pementas indai aku ngibun niang inek nyentuk ka ari
ba sepital sampai ka ba rumah indai aku nguan buntau ...
ketegal ngibun iya pia aki aku mega ...nda ulih perening
ke agi cukup mh tusah ati aki aku ...mayanya pun jam majak
bepusing pun ari majak betukar siang madam ka malam
pun bulan pan majak silih ganti
enda berasai amat niang inek aku balat sakit tubuh iya
nyau makin kurus mauh udah utai t nyadi maya ngibun
iya nyentuk ka iya nemu bejaku nemu nyaut utai ko kami
nyangkai ka iya udh nda ngelala diri kami sebilik ...
dia mh pun mula indai aku nesau bala menyadi aku ba
bintulu ngasuh pulai mula iya menyadi laki tuai aku datai ,
udh nya bala menyadi indu tuai ku dtai ,
menyadi ku ke 3 tuai laun dtai engka nya mh ngasuh seput

tudah niang inek aku agi  panjai ...'bisi utai d anti'.. ari mit ku
mula enseput ngeleda lalu muka mata sampai ka aku besai
meda iya.. maya tudah niang agi idup regas nyentukka
teulih ka sakit ngemalatnya ..nadai kala ngenusah ka diri

kami sebilik aku agi ingat maya rambau tudh niang ka kemi ..
nda ulih ngagkat ke diri dia indai aku minta saup aku
nulong iya ngring ngagai tampoi .nyau jejegap aku tang
indai aku nda kiruh jaku iya d anu iya kami tudah duai
laban nulong ngangkat iya..t ulh nyentuk ka ia sakit ia ka
madh ka ia kering belama

sebedau aku ngabis ka ba pun jalai jerita rambau aku
ambis begulai enggau niang inek. apai aku kala nesau
ngagai aku nyambung ba PTPL kena bulan 9.2009 tu
tang aku ngetan ke semaya nya dulu ngagai apus bulan

tu datai ka bulan 11 nyin ila baru aku nyambung
laban aku nemu tu meh pengabis taka  aku meda iya ..

udahnya ndai agi ...dia aku berunding  aku nda nesal t
laun ambis sekula ... anang aja aku nesal dudi ari ila
enda ampit meda tudah iya  ...

seput niang inek aku sigi cukup panjai taja utai di anti
udah ga datai ...enda sanggup kami sebilik meda tudh 
tuai t semina garing2 aja ndai ulh bejaku mina  ngarap
mata  t pepelik tudah nya pn buka mimit aja .. enda
bebunyi lalu semina ulih ngebut ka ujung jari asai
ka bisi utai ka d sebut tang nama meh daya sapa
meh kitai t nemu ulih maca ati tudah tuai..
mina ka sera bunyi seput iya aja mh tudah nyadi
pengirau ati kami  maya nya ...aku nemu selang
malam ari nya kami sebilik sigi nadai kala apus tinduk
nyamai ..baka aku jauh ba sukut ati ..ngembuan pengirau
t cukup bendar aku takut lenyau iya nya meh leka sada
ba ati aku enda berasai  labuh keberai aie mata aku neritik
naya
Tang nama meh daya petara lebih rindu sayau sereta
kasih ka iya aku patut nerima semua iya enggau ati t buka..
aku nda beambis ingat senentang maya pagi tauka tengah

ari niang inek ku ngejang .laban aku nda kiruh lalu ka jam
pegigat aku mina agi mengkang ngagai tudai tuai t ka ngambis
nyintak seput ka penudi.. nya maya indai aku ,madah ka niang
inek udah nadai.ati nyau beserabut enggau kesal... nda nemu
g keni ka bejaku diak aku bediri nyau lalu teduduk ba pala tangga
aku mina nguing ka mua nda sanggup aku tudah meda iya ...

enda berasai aie mata aku labuh keberai 3 hari kami ngintu tudah
tuai ba rumah panjai ...mauh sabak dinga aku nuju ngagai iya ...
nie ka rerauh baka bunyi ka ngidup ka iya... aku nda nemu
nyabak bansa nya ... taja aku ucu asi iya...ba penemu aku nibuh
aku nyabak bansa nya ukai reti aku nda siru sayau ke iya
aku ngai iya tusah ati meda bala ucu iya sebana meda tudah

iya t udh ka ngejang pegi ngagai dunya pengelantang t nyamai
agi dunya petara ari dunya t nyata ngelamatu t suah nuntung
penusah ngagai iya...
bula aku nda nemu nyabak tang mayuh ke agi dlm ati
nguji ngaum ati tudah diri becerita enggau sida  sebala
ngenang tudh niang agi idup suba
bah ...!! nadai g mh inek bejoget gawai taun nyin ila

nadai g kitai ninga munyi leka bom kentut iya
nadai g inek ngebus ka asap ba mua pintu bilik iya ..
nadai g urg suah nganu sereta ngajar nambahka  belaya

enggau iya t ngelamatu ucu  kiruh meli insap nangi ka
mua tudah inek kulap2 diatu niang inek nyadi ka pengigat
aku nemu iya sigi ketawa .. nemu ka sida ucu iya  ngelagu

ka ulh iya..bakanya n then mulut ia sigi mucau nganu
mata ia nyau tebeliak kering2 ka nganu ...hahahaha
sebedau niang agi idup bisi ga tudah meri ka pengigat ngambi ulh ngenang iya belama
cukup siru ati aku enggau pemanah iya .. sayau amat cukup pemadu sayau
maya iya agi idup ia nda kala ngasai utai pemeri ari aku ...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan