Mungkin saya lurus sangat orangnya,
mungkin saya terlalu mementingkan diri sendiri, atau
saya jenis seperti orang yang suka menyakitkan hati
whatever lah ... tetapi itu tidak bermakna bahawa saya
tidak mempunyai pilihan tentang kehidupan masa depan saya ...
Ya, saya mempunyai dan selalu ada .. Tetapi
hidup selalu menjadikan saya fikir cara yang terlalu mudah ...
kerana saya membenci akan kebimbangan,
dan saya paling benci dihakimi oleh benda
yang tidak semestinya berlaku ... lagipun,
saya rasa tiada seorang pun akan mengetahui apa yang sebenarnya terbaik
dan apa yang sebenarnya buruk, kan? Jadi, biarlah saya menjadi realistik,
dan menikmati aliran hidup saya ... ..sendiri...
Saya ingin gembira, 'versi' saya iaitu inginkan kebahagiaan
...bersama org2 yang saya sayangi



Tiada ulasan:

Catat Ulasan