Ku Nyada Jerita Tampak Iya Enggau Manah .. Nyadi Ka Pengigat Buah Kenang Belama..

        Tekenyit  tesedu - sedan seput  nyau jejengap Enda tepansutka
jaku belubah ku matak ka seput tungkul ati asai ka sereta pandam takalanya ....
bepurus dada aku nguji ngenat ka ati rawan  mata rapas repa asai ka
utai d peda
      Terutu aie mata enda berasai labuh naya  ninga jaku ia 'Mutus ati'
bakanya empai irat besimpul tali pengerindu nuan mungkal.. ngayah
beduan aku. Nama mih daya pengerindu tua Layu tekusai dulu
Simpul pengerindu tua ngelamatu penuh ditabur enggau pemula
     Makai enda tentu.. tusah ati seruran nyadi ka  kaban  ati ..tinduk enda
kala jenak ..  suah nguan terutu aie mata t naya bejalai aku seruran
tetingkap asai ka nadai utai ka nyukung ba kaki tu kena bediri..
     Pengada aku ukai di pinta ..tuhan ti ngiri Petara nempa
tang nama mih aku seruran di uji ?? nguji ngiga nguji ninjau bekau
pengerindu,penyayau tudah iya. jauh ku ngasai engka sigi nadai....
bekau pan nadai  d temu...kini ka penungga?? entah nda nemu kini
tuju..suah aku berunding tang nadai kala tetemu  ka jalai t muntang
alai tua begulai Seruran merinsa nadai ka nyamai ..
    Pengerindu nuan nyau makin majak jauh nama mih daya nama mih
penyadi aku alah ngetan ka semaya tu.. enti nyau kediri aku sigi minta
ngetu dulu pengerindu enti makin dipejal  sigi enda tentu menuku
serta nadai tuju ...
    Aku tinggal besulu enggau sabak .. :'( nuan ke ninggal badu enda
nyamai nyau udah  bisi  ke ganti ketegal siku indu  t ulih ngeruntun ati  ..
nn madh alah laban penguji ?patut mh nn suah limpang laban bisi urang
nagang ati ..nda aku ngadang aku bebungkur pengerindu luya Ngimbit
pengelebu belawang pemula ngelamatu ..

kini ke pengeran ??

    Jauh pereemban  dlm ati aku  sigi nda kala  limpang ngekah ka smua
penyalah tu ba ia magang aku nemu dini ku bediri dini endur aku
enseput mauh kelebih agi smua t nyadi ketegal ari aku  mpu mega ...
   Nyangka perangai ego ku t kuat nda alah d laban ia pemangah aku t
balat nda ulih d tunduk ka ia ...... ngai nyalah ke sapa-sapa ngepun ka
dulu pengerindu kitai ukai ulih ditimpai siti-siti pekara ke nyadi bisi tuju
bisi kebuah.
   Aku belajar nerima enggau ati ti tebuka. laban kitai enda nemu
nama utai ke nyadi dudi hari ila. enda salah merambu dulu tang enti
nyema  pengerindu dulu rumbau pengeran tumu teberayan.awak ke
aja meh.Kemarau setaun enda mudah ngasuh aku lesi. ujan sehari
nya mh ulih meri pengerindu kitai tuchi. ,...

'aku nuan enggau iya nadai bebida. sama sebaka. engai manding
enggai nunding jari nyalah sapa-sapa''. !!!

Rapas kangau nyawa ku nyapa !!!

oh petara..
Aku minta pengasih kali penudi Berkat mih pengidup sduai iya ..
nadai benci ..skali ka iya tauka pendiau iya t bakanya .
laban aku agi mengkang ngigat ke semaya suba
kurang lebih iya sigi tetap aku terima bepun iya dtai ba pengidup aku
nyentuk ka iya nyingkang kaki ..ningal ke tudah diri ..semuanya aku nerima
enggau ati t buka laban aku nemu  mega nya bahagian pendiau ulah
kurangnya iya t kala d terima aku suba ..

Sampika mega pengidup aku Bulih pengerai senang selalu
Tunjukka aku jalai pulai .. Jauh ari pengidup pendiau iya
Beri mih aku sulu baru Keganti iya nyadika tiang pengidup aku
iya t ka ulih ngiring aku nitih ka pendiau nn selalu, ukai jauh ari nn
iya ka ulih ngajar aku nama t patut, ukai t nagang pengidup aku
iya t ka ulh meransang aku nda ngemula sanggup betebus
Aku selalu bepanggai ba Nuan Petara Baiknya siang tauka malam
Berkat nuan seruran ku sampi Maya tinduk enggau maya dani
Bechuan neladan pengasih Nuan Berari

'Ngampun ka penyalah urang baka Petara ngampun
ka semua pyalah aku mega'' AmEN..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan