Last kepenudi jerita aku enggau iya ..


labuh aku dipangka nuan munyi jaku bakanya
aku nunduk ka lalu besugang
taja duri pemedis nyarikka dada,
tetap ku gapai jari nuan lalu dipegai
enggau penyinu mantaika anak mua
engkadah aku meda tudah iya
minta diri anang dilengka
tang kasih penyinu ati tu sigi udh agi enda d peda
ketegal pemenchi enggau dendam t enda ulih d padam ngapa
diri lesi setengah mati, ngenanka meligai pengerindu tuchi,
naka mih penyayau tauk landik lesap pia aja, genggam aku teguh tang nemu ga lela....


ngalih tau enda berasai, ingatka kemari rindang begagai
jauh amat nuan udh ngeluan, tang aku agi enda nemu luan.

nama pemerindang nama pengelimpang,
ambai bejalai kaki tepagang,suah aku mesan selalu,
awakka enda labuh teruju


enda diturut enda ga manah dipeda,
kepenudi nya mh aku merap tudah iya
asai ka enggai aku ngelengka  tubuh iya

cium ku kuyu iya senentang nya meruan nyadi ke pengigat aku belama
tang nama meh daya enggau sabak aie mata aku nurutka pemutus iya,
ngicha ka sapa-sapa enda pedis ngapa, enda ngawa aku nyadi lapik semua ia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan