Ngenang pasal untung dudi ari

maya aku betemu enggau skeda urg t pintar
enggau nilik jari ...suah agi madah ka diri
tetemu ka laki t manah dudi ari ila ...
aku agi ingat jaku iya munyi bakatu
manah nasit nn tu ila endu nn teulih laki
t manah ... tesentak seput dada aku ninga
iya munyi bakanya nyau belinang aie mata
labuh naya ... laban aku ngasai ka ukai
ia siku t kala nilik nasit aku mega kelimpah
ari iya bc siku laki t kala nguji nilik nasit ku

iya pan nelah ka utai t sama ...........
mula aku sigi nda pcaya tang kepuas laki
nya nusoi ka seleka dua jaku t ngekaum ulah
sereta perangai aku nya mh ngasuh aku ngeleda
pepelik tudh mata aku merening iya iya nanya
amt taukka enda bedau agi ku nimbal jaku
iya ngau mdh ke smua nya smina bula
dulu ticak bebunyi dia ia lalu tucum aja ...
nyau alit ati bjaku tudah kediri dlm ati kati
urg tu tauk nemu sifat sereta perangai aku
nambah ke agi iya ukai t bendar ngelala
sapa aku ...nadai peyimpang deka ku mantah
jaku nya nyau rawan ati aku nadai sapa urg
t nemu enti nda kelimpah aku enggau urg t
dh lama bgulai enggau aku ...

cukup manah nasit d padah ke iya nasit t
nyengkaum dudi ari ila taja pia ..manah ia
pan bc timbal iya mega duai iya mesan nyada
ka leka t sama mega ngasuh aku slalu bejaga2
t berindik d dunya nyata

tuah manuk sempama udh lekat ba tapak kaki
tang tuah mensia sapa mh t nemu kelimpah ari
petara ... taja pia aku nda andal amt ngemendar
ka jaku duai iya semina nyadi ka ..bechuan tauka
teladan t lebuh keagi berindik ba dunya nyata ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan