Ngati ke diri ....

             Engkalan pengingat ti seruran dikenang Damai Beach Resort di ambi urung
 pkul 6.00 lemai nice view ... Penyangkai udah entap alai endur suah
ku sabana.serta ngemerai ka aie mata ...


Sekumbang nadai sulu ba tisi, bendar aku ngelaban ati
diri enggau neleba ka diri nadai sulu ngundang agi.
Aku baka kapal anyut enda temu kini tungga layar,
baka hari nadai pagila pia mega baka pagila nadai lusa.
telih t lama nyau udah mali nyadi litan cuan teladan lebuh
bepangan ke agi ...ila

nguji ngaum ati  ..

Pun bulan silih beganti ..Diatu aku udah badu ngenang
ke iya agi, taja pengingat kadang nguji datai nyengat.
sigi enda aku bula bakani aku nguji ngiar iya ke tisi

skali ka urg bc udh ngambi ati pengigat aku ngau iya
sigi tetap betati seruran nyadi buah kenang berari
Minta ampun meh ambai asi. Amat nama nuan
endang aku agi simpan dalam  ati
Amat endang agi mengkang pengerindu nya,

tang ka sekali tu agi ia bisi taka.
Taka ka enda ulih  peda enggau singkang ngapa.
Udah aku selit ka taka ti bereti antara nuan enggau aku
udah nadai kaul agi. Pengerindu lama udah aku simpan
nyamai, enggai agi aku déka mulai skalika nyerungkai.
aku minta petara ngampun ka penyalah nuan badu tepejuh
mauh leman Umbas meh enggau ulah nuan ka udah,
badu agi meh nuan bepenyalah ngasa ka ati enggau bula
ti bisi entelah.. chukup umbas badu ngayah
Ukai ku nanjal jalai enda sangkai.  Ukai ku dulu muungkal
pengingat maya tua beambai Ulih ku senat ke ati ku bangat
ringat tang enda ulih ku japai juluk ati ti jauh amat.
biar meh nuan nyadi ka buah kenang ku belama ..


Bungai ukai setangkai, kesulai ukai siku. Besai dunya endur
bejalai, besai dunya endur begiga ambai.
pedis ati seruran dikenang berari nya sigi nda mudh lari
taja pia aku nemu kitai semina ank mensia enggau nadai utai

t meruan ba dunia tu ...smua nya baka ngijap ka mata aja
petara ulih ngambi smua ia ...baka ke mimpi .segeda t nda
d sangka  tauk ulih nyadi nyata. ...

nda ku minta balas ngenang pemanah budi ku ngau ia
ngelamatu labn ku nemu engka mauh g ka jaie ba mata
ngau ngemedis ka ati ia tang ngarap ka ia ulih ngenang2
meh bakani pemanah budi apai indai aku ngagai ia
ngelamatu ..nibuh ku meda ke bukai cukup ari mata apai
indai aku. aku ulih ngasai bakani pengasih serta penyayau
seduai ngagai  iya .. taja ku kala betemu mua enggau apai

indai iya bedau tentu apai indai iya ulih nerima aku
dlm pengidup sida ia bakani apai indai aku nerima iya

ngelamatu  ..betabi jari ngau indai serta madi iya nya ku
kenang belama taja bjaku smina sleka dua tang udah mai
ati aku gaga indai iya ngepai  lalu tucum ketawa nya sigi nyadi
ka senentang pengigat aku belama mina syau smaya tua tumu
rumbau aku nda ampit betundi enggau sida iya ..... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan