Pait Manis Aku Telan !!

sada nyawa aku madah ka...Seleka,dua jaku bula..
iya ngasuh aku ngeleda ari dunya nyata..  !!

Lelak amat  asai ati aku tu. Kin kia kin kia nda anci2 nda
badu2 iya nipu mudi aku nyentukka aku nadai sangkut
paut enggau pengidup ia agi diatu.perangai ia t lama sigi
nda kala berubah sempama bula nya sigi nyadi tungkul
pengidup iya ..diatu Udah ga labuh, tingang tangga
rampas jari aku nyau tepegai ke taik ukui ga .bakanya
meh sempama nasit aku d kemula ka iya ..

'ngarap ka pagar pagar ga makai padi'!!! ngadal ke iya
nemunya iya lebih agi aku agi ingat jaku iya munyi bakatu :
   ' biar nama utai t nyadi tua tetap bekaban aku sanggup
nulong nn enti bepenusah'sigi nda aku minta nama2 agi
udh tu labn tua sigi udh ndai kaul agi ..tang pinta ke penudi
aku nulong mayar perengka barang t d kena aku laban duit
t dkirum indai aku udh lajur ..dtai ba account bank tudh iya ..
Tiap ari,ari beganti ari. Madam ke siang ngaga malam.
Madam ke malam berengkah siang.
Enda berasai apus minggu nyau semak 3 bulan aku
nganti ..nganti sungai t nadai beulu..
Rita pan nadai d temu nguji nanya ia baru tang iya madh
urang ke ngempu kedai nya nadai temu tuju bh ..enti
bakanya mh munyi ia ..lapa suba enda madah dulu ..
nguji minta pulai duit tudh d beri indai aku ..ukai bekira
tang ngenang ka diri mega ..t amt beguna ke iya
nambah ka agi aku ukai bekereja ..ngarapka elaun
pratikal aja? nya pn laun pansut mega ..?
suah minta tang mauh kedalih d beri ...madh sebana
diri mauh bguna ke duit...kena besekula,pindh rumah etc..
kasih sereta penyinu aku ke iya sigi enda kala lenyau taja
iya udh ngaga aku bakatu nya mh aku sempama
indu t lurus mudh kena ka mpa kaki penipu...
amat tauka bula aku ttp nguji pecaya ..biar meh petara
ngemata ka semua nya mina dlm ati aku sinu enti
sema duit asil 'titik peluh apai indai aku'  kena ia enggau
tuju t nda menuku enti asil duit belanja aku nda ga ngawa ...
kati ia nda berunding?pemanah indai aku melaja ia dulu?
pementas apai aku ngambat ia ba rumah dulu ?
singin mega ati aku tekuing berunding nda patut apai indai ia
nda ngirum ia cukup belaja aku pcaya nadai apai indai t
sanggup meda ank ia mati enda makai...
ba penemu kita badas ka peda mata kita enti laki  ngeyati
ka duit ari indu? tu mh jaku pedis ati udu aku ngagai iya...

sinu ngenang nasit diri ....

Sabak meh dalam ati nyadi ka kenang. Diingat pan nadai meh
guna, mina masau jam aja.Aku sema ditelan mati apai,
dilua mati indai. Nadai daya aku deka ngelaban
laban aku udah alah ba tanah, alah mega ba gelanggang.
Nasib meh aku enda nemu ngelaban, sema aku tu  ngelaban
pan suah agi di kumbai urg jaie cukup enda mereti lalu 
diyar ke tisi. Datai kemaya meh semua tu tau ngetu ?
petara perati ka meh semua tu .....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan